ДИСТАН. НАВЧ. 2 кл

15-17.04.2020 Одяг
1. 1.За підручником с.90:


*Прочитати та повторити слова: shorts (шорти), glasses(окуляри), trainers(кросівки) 
*Прочитай та послухай пісню, заспівай.

*Прочитай та послухай історяю, повтори.
* Запам'ятай:
He's wearing - вій одягнутий
She's wearing - вона одягнута
2.Скажи та запиши у зошіті у що одягнений хлопчик та дівчинка ( по 2 речення)

13.04.2020 Одяг.
1. 1.За підручником с.88:

*Прочитати та повторити слова: jeans (джинси), T-shirt(футболка), dress(сукня)skirt (спідниця)
Прочитай та послухай пісню, заспівай.
I'm wearing - я одягнутий
You're wearing - ти одягнутий
2.Скажи та запиши у зошіті у що одягнений ти, поглянь на маму або тата або брата\сестру скажи їм ( а потім запиши у що одягнені вони:
I'm wearing jeans and a T-shirt.

You're wearing ... .


08-10.04.2020 Моя улюблен їжа. Повторення.
1. 1.За підручником с.85:
*Прочитати та повторити слова: fish (риба), soup(суп), beans(боби)bread (хліб), salad(салат), chicken(курятина),  €euro (євро)

*Запишіть у зошит приклад і запамятай:
How much is the soup? - It's €5 Скільки коштує суп? - 5 евро
Зверніть увагу на різницю однини та множини
Hоw much are the beans? - They're €4 Скільки коштують боби? - 4 евро

* Впр. 1 Розглянь меню. Усно запитай та дай відповіді щодо цін.
* Впр. 2 Створи свое власне меню. Нижче напиши 4 питання та відповіді про ціни.


2. с.86 впр.1 Скажи та запиши у зошіті, що полюбляє дівчинка.
с.87 - прочитай, повтори та запамятай слова.



Завдання 06.04.2020 (до 08.04.2020)


1.За підручником с.84:
*Прочитати та запам’ятати нові слова: cabbage (капуста), beatroot(буряк), fruit(фрукти); sour cream (сметана), varenyky, holubtsi, borshch. 

* Впр. 1 - Прочитай текст, знайдіть страву, про яку іде мова.

* Впр. 2 - Прочитай речення та виріш, чи правильне воно чи ні.
* У зошитівиконай завдання на вибір:
- намалюй та напиши просвою улюблену страву АБО
- перепиши 1 з трьох текстів з впр.1

2. Переглянь відео та пригадай вивчене.


Завдання (02.04.2020)


1.За підручником с.82-83:
*Прочитати та запам’ятати нові слова: doughnut (пончик), healthy(здорова), unhealthy(нездорова);

* Прочитай текст.

* В зошиті розподіли всі слова на дві групи у вигляді таблиці: здорова та нездорова їжа.


Завдання (30.03.2020)
1.За підручником с.80-81:
·       Прочитати та запам’ятати нові слова: get up(прокидатися), go to school(іти до школи), go home(іти додому), go to bed (лягати спати);

·       C.80 впр.1 – прочитати кілька раз;

·       С.81 впр.2 – прочитай речення і визнач вони про Енді (Andy) чи Ні (Nee) відповідно до тексту на с.80;

·     Впр. 3 – подивись на годинники і скажи:
i)     It’s seven o’clock.
ii)   It’s twelve o’clock.
iii) It’s four o’clock.
iv) It’s nine o’clock.

·     Впр. 4 – запитай когось (маму, тата) і дайте відповіді по черзі:
What time do you get up? At oclock.
(О котрій годині ти прокидаєшся? О…(назвати годину)
What time do you go to school? At …o’clock.
What time go home? At …o’clock.
What time do go to bed? At …o’clock.


Завдання з англійської мови:
1. Опрацювати за підручником ст.76-79
паралельно з диском за посиланням (відкрити можна лише на ком'ютері, завантажити на свій комп'ютер, відкрити файл з назвою MMLoad.exe знайти розділ Food)

2. По можливості роздрукувати ст. 52-59 та виконати завдання (пояснення та допомогу додаю) з зошита за посиланням


Тут  можна почути правильну вимову слів, повчити слова, пограти у підбір.

2 комментария:

  1. Ирина Петровна, добрый день! Подскажите, за сегодня будут задания?

    ОтветитьУдалить
  2. добрый день! Ирина Петровна, за 13,04 некуда загрузить задание

    ОтветитьУдалить